300c | سيصد سي 300c | سيصد سي .

300c | سيصد سي

معرفي ۶ روستاي ناشناخته ايران

به گزارش گويش اس ام اي: سرزمين ما ايران كشوري بي نظير و زيبا است كه جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي بسيار زيادي را دارد. روستا به روستا، شهر به شهر، تاريخچه‌ي درخشان و طولاني را دارد كه مثل يك خورشيد در سراسر خاورميانه مي‌درخشد. با توجه به تمام شهرها و روستاهاي شناخته شده، روستاها و جاهاي گردشگري و تاريخي ناشناخته‌ي بسيار زيادي وجود دارد كه حتي نامي هم از آنها شنيده نشده است، و احتمالا به آنجا سفر نكرده‌ايد.

روستاي هجيج

كي از روستاهاي ناشناخته زيباي ايران كه همه خانه‌هاي آن از سنگ ساخته شده و حتي از يك آجر در ساخت آن استفاده نشده است، روستاي هجيج مي‌باشد كه در پاوه واقع شده است. بهتر است بدانيم كه اين روستا داراي آبشار بل بوده كه به خاطر آب معدني شفابخش آن بسيار معروف مي‌باشد.

روستاي هجيج

 

روستاي سهولان

يكي ديگر از روستاهاي ناشناخته ايران روستاي سهولان مي‌باشد كه در شهرستان مهاباد از آذربايجان‌غربي واقع شده است. كه اين روستا داراي قلعه‌ها و مساجد قديمي، چشمه‌هاي خروشان، باغ‌هاي ميوه پربار و غار معروفي است كه قايق سواري در دالان‌هاي تو در توي آن دنيايي از لذت و شگفتي را براي گردشگران به همراه خود دارد.

روستاي سهولان

 

روستاي آتشگاه

روستاي آتشگاه از توابع بخش مركزي لردگان در استان چهارمحال بختياري يكي ديگر از روستاهاي ناشناخته ايران مي‌باشد، كه قدمت اين روستا به دوره قاجار برمي‌گردد. و يكي از جذاب‌ترين مكان‌هاي گردشگري چهارمحال و بختياري مي‌باشد كه داراي درختان كهنسال بلوط و گردو و بنه زيادي مي‌باشد. كه كوه‌هاي شورم جلا و دريك در حنوب و شمال اين روستا قرار دارند، و وجود همين كوه‌هاي آهكي باعث شده است غارها و آبشارهاي متعددي در اين روستا به وجود آيد.

روستاي آتشگاه

 

روستاي ايستا

يكي ديگر از روستاهاي ناشناخته ايران روستاي ايستا است، كه در اين روستا از امكانات جديد خبري نيست، و مردمان آن بدون گاز، برق، آب لوله كشي زندگي مي‌كنند. كه در شرق طالقان واقع شده است. جالب است بدانيم كه در اين روستا ديگر ردپايي از ماشين وجود ندارد.

روستاي ايستا

 

روستاي تاريخي كشه

همچنين در ادامه معرفي روستاهاي ناشناخته با روستاي تاريخي كشه آشنا مي‌شويم كه در ۳۵۵ كيلومتري نطنز واقع شده است، و داراي جاذبه‌هاي گردشگري بسيار زيبايي مي‌باشد و از نكته‌هاي قابل توجه اين روستا اين است كه رودخانه‌اي بسيار زيبا از ميان آن مي‌گذرد و داراي درختان گردو، گيلاس، بادام، سيب، زردآلو، هلو، گلابي، آلو، آلبالو و انگور مي‌باشد كه به زيبايي آن دو چندان افزوده است.

روستاي تاريخي كشه

 

روستاي دركش

كي ديگر از روستاهاي ناشناخته روستاي دركش مي‌باشد كه از توابع بخش مركزي شهرستان مانه و سملقان مي‌باشد. داراي قدمتي نزديك ۲۰۰ سال است كه چشمه‌هاي آب فراواني در آن وجود دارد و بسيار خوش آب و هوا مي‌باشد. يكي از نكته‌هاي مهم و قابل توجه ديگر اين روستا اين است كه بنا بر عقيده بسياري از گياه‌شناسان اين روستا گنجينه‌اي كم‌نظير از گياهان دارويي مي‌باشد. به طوري كه ۳۸۰ گونه گياه دارويي در اين روستا شناسايي شده است.

روستاي دركش

 

نوشته معرفي ۶ روستاي ناشناخته ايران اولين بار در جهانگرد. پديدار شد.

http://جهانگرد.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%b6-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

راهبري نوشته‌ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۱:۵۴ توسط:admin موضوع:

سايت جمع سپاري كمپيني براي كمك به كارمندان دولت آمريكا به راه انداخت

به گزارش مجله خبري شارژ: كارمندان دولت آمريكا و طرفدارانشان چند وقتي است كمپين‌هاي زيادي در فضاي مجازي براي خود به راه مي‌اندازند تا بتوانند در تعطيلي دولت، مبالغي براي پرداخت هزينه‌هايشان جمع آوري كنند. حال وبسايت جمع سپاري معروفي به نام GoFundMe خود كمپيني براي كمك به كارمندان دولت فدرال به راه انداخته است.

اين وب سايت شنبه‌ي گذشته كمپيني به نام Government Shutdown Direct Relief Fund در ليست خود قرار داده كه در واقع كمك هزينه‌ي مستقيم براي تعطيلي دولت معني مي‌دهد. در جزئيات اين كمپين نوشته شده تمام هزينه‌هاي جمع آوري شده در اختيار كارمنداني قرار خواهد گرفت كه تحت تاثير تعطيلي موقت دولت بيكار شده‌اند. هم اكنون تعطيلي موقت دولت به بيش از ۳۰ روز رسيده و معلوم نيست تا چه زماني به طول انجامد.

 

ديپاك چوپرا نويسنده‌ و سخنران انگيزشي نيز با اين كمپين همكاري كرده و به تبليغ و اشتراك گذاري آن پرداخته است. اين كمپين در ابتدا هدفي ۷۵ هزار دلاري داشت و تا روز يكشنبه ۴۶۹ نفر توانسته بودند ۵۱ هزار دلار جمع آوري كنند. به همين دليل وب سايت مذكور مبلغ ۱۲۵ هزار دلار را به عنوان هدف جديد انتخاب نمود.

در حالي كه ديپاك چوپرا و خود وبسايت GoFundMe هر كدام در ابتدا ۱۰ هزار دلار به اين پروژه كمك كرده بودند، كمپين مذكور تا زمان نگارش اين مقاله موفق شده ۸۹۷۱۶ دلار جمع آوري كند.

مدير عامل GoFundMe در بيانيه‌اي خبري مدعي شده كه كارمندان دولت باعث تعطيلي آن نشده‌اند اما اكنون توانايي خريد پوشك براي نوزادانشان را ندارند. به گفته‌ي او صحيح نيست كارمندان دولت يكي از قدرتمندترين كشور‌هاي جهان نتوانند جزئي‌ترين هزينه‌هاي زندگي خود را پرداخت كنند و به همين دليل است كه چنين كمپيني به راه افتاده.

گفتني است كمك‌هاي مالي جمع آوري شده قرار است به مؤسسات غيرانتفاعي تعلق بگيرد كه مي‌توانند مستقيماً به ياري كارمندان دولت آمريكا بروند و كمك هزينه‌اي به آنها اهدا كنند.

https://digiato.com/article/2019/01/21/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%b3%d9%be%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%85/

راهبري نوشته‌ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۰:۲۹ توسط:admin موضوع:

سونوگرافي دكتر طهماسب نژاد

در اين بخش به معرفي مركز سونوگرافي هاي در شهرستان بندرتركمن مي پردازيم به همراه آدرس و شماره هاي تماس.

با توجه به پيشرفت هاي روز افزوني كه در اين شهر به عمل آمده و ايجاد بستري مناسب براي فعاليت دكتران و پزشكان، بسياري از متخصصان در سطح شهر مشغول به فعاليت اند.

در اين بخش به معرفي مراكز راديولوژي و سونوگرافي هاي خصصوي مي پردازيم.

سونوگرافي و راديولوژي دكتر مصطفي طهماسب نژاد

مي توان گفت سونوگرافي دكتر طهماسب نژاد اولين و قديمي ترين مركز سونوگرافي و راديولوژي در سطح شهرستان بندرتركمن است كه در مقايسه با ساير مراكز، اغلب اوقات مشتريان بسياري به اين سونوگرفاي مراجعه مي كنند.

  • تلفن تماس: 34426000 (017)
  • تلفن تماس: 34426061 (017)
  • آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، خيابان جمهوري 2 (شهيد لقماني، آزادي 24) پاساژ مرواريد، طبقه اول

كلينيك سونوگرافي و راديولوژي دكتر عبد ا... آسوده

  • تلفن تماس: 34495155 (017)
  • تلفن تماس: 34483800 (017)
  • تلفن تماس: 34484100 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، ميدان مختومقلي، بلوار اباذر، جنب بسيج

راديولوژي و سونوگرافي دكتر نياز نبي زاده

ترانس واژينال، پستان، بارداري، شكم و لگن و....

  • تلفن تماس: 34431415 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، ميدان مختومقلي فراغي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۲:۳۴ توسط:admin موضوع: