300c | سيصد سي 300c | سيصد سي .

300c | سيصد سي

بدون وارد كردن كد، خريد آنلاين شارژ ايرانسل و پرداخت صورت حساب رو تجربه كنيد

خدمتي جديد از بانك سرمايه براي ايرانسلي هاخريد آنلاين شارژ ايرانسل و پرداخت صورت حساب بدون وارد نمودن كدخريد آنلاين شارژ ايرانسل و پرداخت صورت حساب بدون وارد نمودن كددر راستاي جلب رضايت مشتريان گرامي و ايجاد خدمات جديد براي آنان، خريد شارژ ايرانسل و پرداخت صورت حساب بدون وارد نمودن كد از طريق وب سايت بانك سرمايه فراهم شد.
 
خريد آنلاين شارژ ايرانسل و پرداخت صورت حساب بدون وارد نمودن كد
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، كليه مشتريان عزيز مي توانند با مراجعه به سايت https://mobosharj.ir و دارا بودن كارت بانكي عضو شبكه شتاب، حسب نياز خود و بي نياز به وارد نمودن كدهاي شارژ، از سرويس هاي شارژ مستقيم سيم كارت اعتباري ( عادي و شگفت انگيز )، پرداخت مستقيم صورت حساب سيم كارت دائمي، شارژ مستقيم وايمكس و پرداخت صورت حساب وايمكس دائمي استفاده نمايند.
لذا با استفاده از اين سرويس مشتريان محترم مي توانند با وارد كردن شماره 16 رقمي كارت بانكي عضو شبكه شتاب، رمز دوم اينترنتي و همچنين شماره 3 يا 4 رقمي ظهر يا متن كارت شتاب پرداخت خود را انجام دهند.
با اين روش، مبلغ مورد نظر مشتري به طور مستقيم از كارت بانكي مشترك كسر شده و به اعتبار سيم كارت و يا وايمكس وي افزوده مي گردد.
همچنين از مزيت هاي اين خدمت مي توان به تسهيل دريافت اعتبار براي مشتركين، گسترش تنوع در ارائه خدمات بانكداري مدرن و درج مبلغ دلخواه اشاره كرد.
در ادامه اين گزارش آمده است، مشترياني كه مايل به دريافت شارژ شگفت انگيز از طريق سايت مذكور مي باشند به جاي 20% از 22% شارژ بهره مند خواهند شد. به اين صورت كه با كليك بر روي گزينه " شارژ شگفت انگيز " و طي نمودن مراحل فوق شارژ مورد نظر را دريافت مي دارند.
در آخر شايان ذكر است، بانك سرمايه نخستين بانكي است كه اين محصول جديد مشترك با اپراتوري ايرانسل را ارائه نموده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۹:۰۰ توسط:admin موضوع:

معرفي ۶ روستاي ناشناخته ايران

به گزارش گويش اس ام اي: سرزمين ما ايران كشوري بي نظير و زيبا است كه جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي بسيار زيادي را دارد. روستا به روستا، شهر به شهر، تاريخچه‌ي درخشان و طولاني را دارد كه مثل يك خورشيد در سراسر خاورميانه مي‌درخشد. با توجه به تمام شهرها و روستاهاي شناخته شده، روستاها و جاهاي گردشگري و تاريخي ناشناخته‌ي بسيار زيادي وجود دارد كه حتي نامي هم از آنها شنيده نشده است، و احتمالا به آنجا سفر نكرده‌ايد.

روستاي هجيج

كي از روستاهاي ناشناخته زيباي ايران كه همه خانه‌هاي آن از سنگ ساخته شده و حتي از يك آجر در ساخت آن استفاده نشده است، روستاي هجيج مي‌باشد كه در پاوه واقع شده است. بهتر است بدانيم كه اين روستا داراي آبشار بل بوده كه به خاطر آب معدني شفابخش آن بسيار معروف مي‌باشد.

روستاي هجيج

 

روستاي سهولان

يكي ديگر از روستاهاي ناشناخته ايران روستاي سهولان مي‌باشد كه در شهرستان مهاباد از آذربايجان‌غربي واقع شده است. كه اين روستا داراي قلعه‌ها و مساجد قديمي، چشمه‌هاي خروشان، باغ‌هاي ميوه پربار و غار معروفي است كه قايق سواري در دالان‌هاي تو در توي آن دنيايي از لذت و شگفتي را براي گردشگران به همراه خود دارد.

روستاي سهولان

 

روستاي آتشگاه

روستاي آتشگاه از توابع بخش مركزي لردگان در استان چهارمحال بختياري يكي ديگر از روستاهاي ناشناخته ايران مي‌باشد، كه قدمت اين روستا به دوره قاجار برمي‌گردد. و يكي از جذاب‌ترين مكان‌هاي گردشگري چهارمحال و بختياري مي‌باشد كه داراي درختان كهنسال بلوط و گردو و بنه زيادي مي‌باشد. كه كوه‌هاي شورم جلا و دريك در حنوب و شمال اين روستا قرار دارند، و وجود همين كوه‌هاي آهكي باعث شده است غارها و آبشارهاي متعددي در اين روستا به وجود آيد.

روستاي آتشگاه

 

روستاي ايستا

يكي ديگر از روستاهاي ناشناخته ايران روستاي ايستا است، كه در اين روستا از امكانات جديد خبري نيست، و مردمان آن بدون گاز، برق، آب لوله كشي زندگي مي‌كنند. كه در شرق طالقان واقع شده است. جالب است بدانيم كه در اين روستا ديگر ردپايي از ماشين وجود ندارد.

روستاي ايستا

 

روستاي تاريخي كشه

همچنين در ادامه معرفي روستاهاي ناشناخته با روستاي تاريخي كشه آشنا مي‌شويم كه در ۳۵۵ كيلومتري نطنز واقع شده است، و داراي جاذبه‌هاي گردشگري بسيار زيبايي مي‌باشد و از نكته‌هاي قابل توجه اين روستا اين است كه رودخانه‌اي بسيار زيبا از ميان آن مي‌گذرد و داراي درختان گردو، گيلاس، بادام، سيب، زردآلو، هلو، گلابي، آلو، آلبالو و انگور مي‌باشد كه به زيبايي آن دو چندان افزوده است.

روستاي تاريخي كشه

 

روستاي دركش

كي ديگر از روستاهاي ناشناخته روستاي دركش مي‌باشد كه از توابع بخش مركزي شهرستان مانه و سملقان مي‌باشد. داراي قدمتي نزديك ۲۰۰ سال است كه چشمه‌هاي آب فراواني در آن وجود دارد و بسيار خوش آب و هوا مي‌باشد. يكي از نكته‌هاي مهم و قابل توجه ديگر اين روستا اين است كه بنا بر عقيده بسياري از گياه‌شناسان اين روستا گنجينه‌اي كم‌نظير از گياهان دارويي مي‌باشد. به طوري كه ۳۸۰ گونه گياه دارويي در اين روستا شناسايي شده است.

روستاي دركش

 

نوشته معرفي ۶ روستاي ناشناخته ايران اولين بار در جهانگرد. پديدار شد.

http://جهانگرد.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%b6-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

راهبري نوشته‌ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۱:۵۴ توسط:admin موضوع:

سايت جمع سپاري كمپيني براي كمك به كارمندان دولت آمريكا به راه انداخت

به گزارش مجله خبري شارژ: كارمندان دولت آمريكا و طرفدارانشان چند وقتي است كمپين‌هاي زيادي در فضاي مجازي براي خود به راه مي‌اندازند تا بتوانند در تعطيلي دولت، مبالغي براي پرداخت هزينه‌هايشان جمع آوري كنند. حال وبسايت جمع سپاري معروفي به نام GoFundMe خود كمپيني براي كمك به كارمندان دولت فدرال به راه انداخته است.

اين وب سايت شنبه‌ي گذشته كمپيني به نام Government Shutdown Direct Relief Fund در ليست خود قرار داده كه در واقع كمك هزينه‌ي مستقيم براي تعطيلي دولت معني مي‌دهد. در جزئيات اين كمپين نوشته شده تمام هزينه‌هاي جمع آوري شده در اختيار كارمنداني قرار خواهد گرفت كه تحت تاثير تعطيلي موقت دولت بيكار شده‌اند. هم اكنون تعطيلي موقت دولت به بيش از ۳۰ روز رسيده و معلوم نيست تا چه زماني به طول انجامد.

 

ديپاك چوپرا نويسنده‌ و سخنران انگيزشي نيز با اين كمپين همكاري كرده و به تبليغ و اشتراك گذاري آن پرداخته است. اين كمپين در ابتدا هدفي ۷۵ هزار دلاري داشت و تا روز يكشنبه ۴۶۹ نفر توانسته بودند ۵۱ هزار دلار جمع آوري كنند. به همين دليل وب سايت مذكور مبلغ ۱۲۵ هزار دلار را به عنوان هدف جديد انتخاب نمود.

در حالي كه ديپاك چوپرا و خود وبسايت GoFundMe هر كدام در ابتدا ۱۰ هزار دلار به اين پروژه كمك كرده بودند، كمپين مذكور تا زمان نگارش اين مقاله موفق شده ۸۹۷۱۶ دلار جمع آوري كند.

مدير عامل GoFundMe در بيانيه‌اي خبري مدعي شده كه كارمندان دولت باعث تعطيلي آن نشده‌اند اما اكنون توانايي خريد پوشك براي نوزادانشان را ندارند. به گفته‌ي او صحيح نيست كارمندان دولت يكي از قدرتمندترين كشور‌هاي جهان نتوانند جزئي‌ترين هزينه‌هاي زندگي خود را پرداخت كنند و به همين دليل است كه چنين كمپيني به راه افتاده.

گفتني است كمك‌هاي مالي جمع آوري شده قرار است به مؤسسات غيرانتفاعي تعلق بگيرد كه مي‌توانند مستقيماً به ياري كارمندان دولت آمريكا بروند و كمك هزينه‌اي به آنها اهدا كنند.

https://digiato.com/article/2019/01/21/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%b3%d9%be%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%85/

راهبري نوشته‌ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۰:۲۹ توسط:admin موضوع:

سونوگرافي دكتر طهماسب نژاد

در اين بخش به معرفي مركز سونوگرافي هاي در شهرستان بندرتركمن مي پردازيم به همراه آدرس و شماره هاي تماس.

با توجه به پيشرفت هاي روز افزوني كه در اين شهر به عمل آمده و ايجاد بستري مناسب براي فعاليت دكتران و پزشكان، بسياري از متخصصان در سطح شهر مشغول به فعاليت اند.

در اين بخش به معرفي مراكز راديولوژي و سونوگرافي هاي خصصوي مي پردازيم.

سونوگرافي و راديولوژي دكتر مصطفي طهماسب نژاد

مي توان گفت سونوگرافي دكتر طهماسب نژاد اولين و قديمي ترين مركز سونوگرافي و راديولوژي در سطح شهرستان بندرتركمن است كه در مقايسه با ساير مراكز، اغلب اوقات مشتريان بسياري به اين سونوگرفاي مراجعه مي كنند.

  • تلفن تماس: 34426000 (017)
  • تلفن تماس: 34426061 (017)
  • آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، خيابان جمهوري 2 (شهيد لقماني، آزادي 24) پاساژ مرواريد، طبقه اول

كلينيك سونوگرافي و راديولوژي دكتر عبد ا... آسوده

  • تلفن تماس: 34495155 (017)
  • تلفن تماس: 34483800 (017)
  • تلفن تماس: 34484100 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، ميدان مختومقلي، بلوار اباذر، جنب بسيج

راديولوژي و سونوگرافي دكتر نياز نبي زاده

ترانس واژينال، پستان، بارداري، شكم و لگن و....

  • تلفن تماس: 34431415 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، ميدان مختومقلي فراغي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۲:۳۴ توسط:admin موضوع:

دانلود رمان يلدا pdf و apk

عكس رمان يلدا pdf و apk

دانلود رمان يلدا با فرمت هاي pdf، اندرويد apk و براي كامپيوتر از م.مودب پور

رمان در ادامه مطلب....

نام رمان: يلدا

نويسنده: م.مودب پور

تعداد صفحات: 307 صفحه

حجم پي دي اف: 4.3 مگابايت

حجم اندرويد: 1.25 كيلوبايت

لينك هاي دانلود رمان يلدا

دانلود براي اندرويد Apk


دانلود براي آيفون ios


 

دانلود براي كامپيوتر Pdf

 

دانلود رمان هاي بيشتر: دانلود رمان لب عسلي دانلود رمان دختر سركش دانلود رمان طلوع از مغرب دانلود رمان شام مهتاب دانلود رمان شاه شطرنج دانلود رمان وحشي اما دلبر دانلود رمان فرشته من دانلود رمان يك اس ام اس دانلود رمان گندم دانلود رمان ليلاي من دانلود رمان يلدا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۸:۳۲ توسط:admin موضوع:

آخرين رمان هاي منتشر شده در وب سايت ها

سلام در اين بخش قصد داريم آخرين رمان هاي منتشر شده در سطح وب را براي شما معرفي كنيم. در اصل در اين صفحه قصد داريم آخرين پست ها و مطالب منتشر شده در وب را با لينك آن رمان در اين جا منتشر كنيم تا شما دوستان بتوانيد از آخرين رمان هاي انتشار يافته در سطح وب و در سايت هاي رمان اطلاع يابيد.

ما تصميم داريم اين صفحه را به صورت منظم بروزرساني كنيم و شما را از آخرين مطالب و پست هاي ساير سايت هاي وب مطلع كنيم.

دانلود رمان افسونگر PDF، Apk و ePub

عكس رمان افسونگر PDF، Apk و ePub + دانلود

دانلود رمان همخونه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

عكس رمان همخونه PDF، Apk و ePub

 

دانلود رمان تب داغ گناه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان نانحس PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان قرار نبود PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان شفق PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان اسطوره PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۴:۰۳ توسط:admin موضوع:

آخرين رمان هاي منتشر شده در وب سايت ها

سلام در اين بخش قصد داريم آخرين رمان هاي منتشر شده در سطح وب را براي شما معرفي كنيم. در اصل در اين صفحه قصد داريم آخرين پست ها و مطالب منتشر شده در وب را با لينك آن رمان در اين جا منتشر كنيم تا شما دوستان بتوانيد از آخرين رمان هاي انتشار يافته در سطح وب و در سايت هاي رمان اطلاع يابيد.

ما تصميم داريم اين صفحه را به صورت منظم بروزرساني كنيم و شما را از آخرين مطالب و پست هاي ساير سايت هاي وب مطلع كنيم.

دانلود رمان تب داغ گناه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان نانحس PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان قرار نبود PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان شفق PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

دانلود رمان اسطوره PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۲:۵۵ توسط:admin موضوع:

آموزش خريد آرد از سايت شركت آرد

سلام در اين بخش به آموزش خريد آرد از كارخانه تركمن دشت مي پردازيم.
ابتدا توضيحاتي درباره اين شركت به نظر هموطنان مان برسانيم. كارخانه آرد تركمن يا همان شركت خريد آرد و توليد آرد تركمن دشت در استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، كيلموتر 2 جاده بندرتركمن به آق قلا واقع شده است.
اين شركت با سرمايه اي بالغ بر 6.5 ميليارد تومان در 30 مرداد 1397 مصادف با عيد سعيد قربان با حضور معاون پارلمان رئيس جمهور، نماينده محترم شهرستان بندرتركمن و به همراه جمعي از ميهمنان گرنقد افتتاح و به طور رسمي آغاز به كار كرد.
كارخانه آرد تركمن دشت داراي 2 واحد توليدي مجموعا با ظرفيت روزانه 540 تن آرد و ذخيره 20 هزار تن گندم يكي از بزرگترين كارخانه هاي توليد آرد در استان گلستان و ايران مي باشد.
هم اكنون اين كارخانه علاوه بر توزيع در استان گلستان به استان هاي همجوار نيز آرد صادر مي كند. آردهاي توليدي شركت آرد تركمن دشت در تهيه انواع نان هاي خانگي و صنعتي، انواع ماكاروني، شيريني و بيسكويت مورد استفاده قرار مي گيرند.
محصولات توليدي اين شركت شامل: آرد نول، آرد ستاره، آرد سنگك، آرد فانتزي، آرد تافتون و لواش، آرد خبازي، آرد بربري و سبوس گندم مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۳۶:۳۵ توسط:admin موضوع:

300c.ir اپليكيشن آنلاين خريد شارژ و خدمات بر خط

سيصد سي دات آي آر اپليكيشن آنلاين خريد شارژ و خدمات بر خط نسل جديد اپليكيشن هاي خريد شارژ و خدمات بر خط است كه با ارائه راهكارهاي جديد توانسته است نياز عمده مردم به خريد شارژ، خريد اينترنت، پرداخت قبوض اينترنتي و ... را مرتفع ساز.

اين اپليكيشن علاوه بر موارد ذكر شده به آموزش هاي مختلف در بخش هاي ديگر آن نيز مي پردازد.

اگر قرار هست كه شارژي تهيه كنيد يا يك بسته اينترنت تهيه كنيد، مي توانيد به مراجعه به سايت سيصد سي دات آي آر به همراه آموزش شارژ و اينترنت مورد نياز خود را تهيه كنيد.


برچسب: سيصد سي، سيصد سي دات آي آر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۸:۱۰ توسط:admin موضوع: